zaterdag 10 mei 2008

Weg bij Ben.

Dag allemaal,
Wij hebben gisteren de bus toch niet genomen, Ben vond de baan te gevaarlijk om met de bus te doen, dus heeft hij ons samen met een vriend vanmorgen vroeg weggebracht. 6uur rijden op een gevaarlijke dirtroad. maar veilig toegekomen hier, om 11 uur, dankzij Ben.
Ik heb geprobeerd op de blog te schrijven maar inloggen lukte niet, dus stuur ik jou een mail en moet jij dat dan maar doen.
We hebben en trein geboekt naar Uyuni om 6u30. binnen 2uur dus. Daar gaat het 12 uur 's nachts zijn als we toekomen en tussen de -5 en -10 graden. (En jullie zitten in zomerweer.)
Het is een beetje raar om weer op eigen benen te moeten staan na 2 weken verwend te worden door familie en leute te maken met vrienden.
Vanaf nu is het weer op ons eigen, met ons tweetjes onbekend gebied tegemoet. Maar dat kan geen kwaad, het is weer even wennen en binnen 3 weken zijn we al thuis.
Die 2 weken Tarija zijn enorm snel voorbij gevlogen. je went echt aan zo'n lange tijd weg te zijn. Het gaat elke reis rapper en rapper.Dat wil niet zeggen dat ik jullie niet mis, want niets is minder waar. Hopelijk tot binnen kort. Op salar hebben wij geen bereik dus het zal 5dagen zonder gsm worden. maar daar zijn internetcafe's voor. XXX mat en sam

Dit bericht vond ik in mijn mailbox deze avond.
We zullen ze dus een dag of 5 niet horen.
De plannen zijn om nu Uyuni te bezoeken, daarna reizen ze naar La Paz, Machu Picchu , het Titicaca-meer en eindpunt Lima.
Vandaar vliegen ze terug richting ons.
Het aftellen is begonnen!

Geen opmerkingen: