zaterdag 26 januari 2008

reactie van Sam en Matti

Sam en Matti, reageerden op een bericht dat ik plaatste op 22 januari.
Nl op de reactie op hun ervaringen in de okovangodelta. Het slapen te midden van de nijlpaarden en in een doornatte tent.
Hun reactie plaats ik graag vooraan op de blog.
lees maar mee:


"het is inderdaad een geluk dat we dit mogen meemaken en een hemelse ervaring, maar als je probeert te slapen en je word bedreigd door een nijlpaard dat je aanvalt als er teveel beweging is ,zodat de gids als een gek uit de tent springt en met een brandende stok van het kampvuur ernaar smijt, is het wel eff van :"ok veel slaap zal er ni zijn. Dan begin je uiteindelijk tegen 2-3uur in slaap te dommelen en breekt er een hevig onweer uit. maar echt één dat ik nog nooit mee heb gemaakt,zodat op 10 minuuten de tent en mijn slaapzak doorweekt waren. dan was het zeker gedaan met slapen.Achteraf gezien is het een prachtige ervaring en zou ik het voor geen geld willen missen, maar op het moment denk je toch een beetje anders."
26 januari 2008 16:24

1 opmerking:

Anoniem zei

Hihi dan ben ik toch wel even blij dat ik in mijn warm bedje lag... Alhoewel een nat bed is dan wel weer eens wat anders dan anders :)