dinsdag 22 januari 2008

reacties

Iemand die deze blog leest , stuurde me de volgende vraag:
Wat wordt er bedoeld met : het ergste was de regen? (In het bericht over de drie dagen okavangodelta)

"Het ergste was de regen? Wat wordt daarmee bedoeld? Dat het geluk om leeuwen en nijlpaarden vlakbij te hebben al erg was???
Je zou het ook een hemels geluk kunnen noemen te mogen slapen in dergelijke omstandigheden...
En het verhaal van de bullfrog doet me denken aan de prinses op de erwt... ;-)"

Inderdaad een waarheid als een koe. Dat onze jongens deze dingen mogen en kunnen meemaken is geluk met een grote G.

1 opmerking:

Mathias zei

het is inderdaad een geluk dat we het mogen meemaken en een hemelse ervaring, maar als je probeert te slapen en je word bedreigd met een nijlpaard dat je aanvalt als er teveel beweging is zodat de gids als een gek uit de tent sprint en met een brandende stok van het kampvuur ernaar smijt, is het wel eff van, "ok veel slaap zal er ni zijn,dan begin je uiteindelijk tegen 2-3uur in slaap te domelen en breekt er een hevig onweer uit. maar echt een dat ik nog nooit mee heb gemaakt,zodat op 10 minuuten de tent en mijn slaapzak doorweekt waren. dan was het zeker gedaan met slapen.
achteraf gezien is het een prachtige ervaring en zou ik het voor geen geld willen missen, maar op het moment den je toch een beetje anders.